RECENTE ARTIKELEN

Richard: ”Bij That’s Mail! voel ik mij echt een ondernemer”
Richard Vergunst over That’s Mail!: ‘’Bij That’s Mail word ik gezien als een echte ondernemer. Na het trainingstraject ben ik vrij om de keuze te maken hoe ik dit op de markt wil zetten en bij That’s Mail krijg ik zelf de regie over mijn eigen ondernemerschap. Dat is het mooie van de franchiseformule van That’s Mail!.’’
That’s Mail, nu ook in White Label
We hebben leuk nieuws! Een paar partners hebben ons gevraagd of ze ons systeem niet als White-Label kunnen afnemen. Ik ben met onze programmeur naar de tekentafel gegaan en… Dat is mogelijk!
Kerstbericht 2020
Langs deze weg wil ik jullie bedanken voor de plezierige relatie het afgelopen jaar. 2020 was een bijzonder jaar voor iedereen en het heeft veel van ons gevraagd. Aanpassingen die we liever niet of op een ander moment hadden willen doen.
Hoe kom je als ondernemer zo snel mogelijk aan een stabiel inkomen?
Als beginnend ondernemer is misschien de lastigste klus om aan een stabiel inkomen te komen waarvan je goed kan rondkomen. Je komt voor een hoop keuzes te staan die het ondernemen toch wel moeilijker maken dan je in eerste instantie had bedacht. Welk verdienmodel pas je toe?
Niemand hoeft het wiel opnieuw uit te vinden
Als startend ondernemer komt er veel op je bord te liggen. Je moet klanten werven, een eigen administratie opzetten, overeenkomsten waterdicht krijgen en tekenen en misschien spring je in het diepe en ga je direct presentaties geven om naamsbekendheid te genereren. Vaak moet je dit allemaal nog alleen doen ook, zeker als zzp’er.
Vliegende start bij That’s Mail!
Hoeveel ervaring binnen de branche heb je daadwerkelijk nodig? Logischerwijs zou je denken dat je de nodige marketingervaring moet hebben of een echte sales tijger moet zijn, om als partner de formule van That’s Mail! succesvol te implementeren. Echter niets is minder waar.
De nieuwe huisstijl van That’s Marketing!
Veel ondernemers herkennen het: vol enthousiasme start je jouw bedrijf, maar na een paar jaar kom je erachter dat je een andere richting in wilt slaan.
Partners gezocht voor succesvol mailingsysteem
Na wat omwegen kwam Kevin Schuyffel van That’s Marketing! tot de conclusie dat samenwerken met andere ondernemers de beste manier is om te groeien met zijn concept That's Mail!. Daarom zoekt hij nu meer partners die zijn nieuwsbrievensysteem op de markt willen zetten.
Let op Mailchimp-gebruikers: Privacy Shield ongeldig verklaard
Het Hof van Justitie van de Europese Unie heeft op 16 juli 2020 EU-US Privacy Shield ongeldig verklaard. Hierin waren de afspraken vastgelegd tussen EU en de VS over de bescherming van de privacy van Europese burgers op het moment dat persoonsgegevens worden verwerkt door Amerikaanse bedrijven.
Tips waarmee jouw nieuwsbrief de juiste klanten trekt
Een echte fanclub en klanten trekken met je nieuwsbrief is gemakkelijker dan je denkt. Ik heb al eens een artikel geschreven over hoe je zorgt dat jouw nieuwsbrief eruit springt. In de wereld van nieuwsbrieven en E-zines valt in mijn ogen nog best wat te verbeteren. De meeste nieuwsbrieven brengen namelijk enkel aanbod en ‘interne ontwikkelingen.’
Zó springt jouw nieuwsbrief eruit!
De nieuwsbrief of E-zine heeft over het algemeen een wankele reputatie. Ook bij mij. Hij is bedoeld om nieuws te brengen, maar anders dan je ochtend- of avondkrant. Ook hier is nieuwswaarde echter het bindmiddel tussen jouw bedrijf en je abonnees. Relevante informatie dus, waarmee je lezers verder helpen het doel is.
Dé 3 criteria voor een succesvolle blog, vlog, podcast en/of nieuwsbrief
Iedereen die doet of begint aan content creatie, wil resultaat zien. Het liefst direct. Als jij een succesvolle blog schrijven en promoten wilt, doe je er goed aan deze 3 criteria te kennen. Datzelfde geldt voor je vlog, podcast, nieuwsbrief en andere content die je meer dan eenmalig creëert. Deze criteria maken het verschil tussen goede of een geweldige content.
9 manieren om je e-maillijst te laten groeien
Mensen die zich inschrijven voor je nieuwsbrief of e-zine zijn stuk voor stuk potentiële klanten. Zij hebben namelijk een probleem en zoeken een oplossing.
Door kennis met elkaar te delen, kun je gewin delen
Waar de meeste ondernemers de ambitie hebben om iets voor zichzelf te beginnen of al precies weten bij welke formule zij zich willen aansluiten, is het bij Douwe anders gelopen. Zijn samenwerking met Kevin Schuyffel van de formule That's Mail! is voortgekomen uit een nobel doel en een vervelende ziekte.
Sponsor van Cartouche
We zien het zó vaak gebeuren bij sportverenigingen: nieuwsbrieven in de vorm van een Pdf-bestand die ook nog eens verstuurd worden vanaf de bedrijfsmail van een van de bestuursleden. Wat ons betreft kan dat echt niet meer anno 2019!
Grote mensen kantoor
Wat hebben we met veel plezier aan de Koninginnegracht gezeten ze afgelopen twee jaar. Een prachtig pand op een toplocatie! En dan gaan we toch verhuizen… Niet voor niets natuurlijk.
De AVG-wet – Next Level
Je maakt gebruik van een cookie melding op jouw website, je vraagt netjes aan jouw bezoekers of ze de nieuwsbrief willen ontvangen en je verstuurt niets zonder toestemming. Klaar om aan de mailing te beginnen! Of toch niet?
That’s Mail! lanceert Partnerprogramma
Het onlangs gestarte partnerprogramma That's Mail! is gelanceerd en naar eigen zeggen een groot succes. “Meerdere ondernemers maken gebruik van ons nieuwsbrievensysteem inclusief businessmodel en we ontvangen hele positieve feedback”, aldus de franchisegever Kevin Schuyffel van That’s Mail!.
Big Data en privacy van persoonsgegevens (verouderd)
Nederlanders zijn gehecht aan hun privacy. Daarnaast weten we dat er steeds meer informatie over ons wordt verzameld, bijvoorbeeld door de overheid en de belastingdienst. Zo krijgen we sinds enige tijd een vooraf ingevuld belastingformulier aangeboden, met de boodschap om het ons ‘gemakkelijk’ te maken.
Waarop selecteer je een nieuwsbriefsysteem?
Wil je starten met e-mailmarketing? Goede keus! E- mailmarketing is nog steeds het meest populaire kanaal in de marketingmix, ver boven bijvoorbeeld Adwords en Social Media. E-mailmarketing is een makkelijke manier om je doelgroep te bereiken. 91% van de mensen checkt hun mail namelijk dagelijks! Maar je zult snel ontdekken dat er nogal veel aanbieders van nieuwsbriefsystemen zijn, ieder met verschillende functionaliteiten en specificaties. Waarop selecteer je dan?
Trainingen en workshops
Het delen van kennis is niet altijd vanzelfsprekend. Mensen willen hun kennis niet delen, kunnen het niet goed genoeg of er wordt simpelweg geen tijd voor genomen. Het sociale speelveld (personen in jouw werkomgeving) speelt ook een belangrijke rol. Kennisdeling stimuleren is ervoor zorgen dat mensen gemotiveerd raken en zich openstellen.
Verhuisbericht 2016
Bij That’s Marketing! zijn we ambitieus. Wij willen onze sales- en supportafdeling laten groeien en hier hebben we bureaus voor nodig. In ons vorige pand aan de Haagweg 203 in Rijswijk was daar geen ruimte voor. Een uitstekende reden dus, om ons te oriënteren op nieuwe mogelijkheden!
Nieuwsbrief ontvangen?

Zelf versturen we natuurlijk ook nieuwsbrieven. Hartstikke leuk met het laatste nieuws, de agenda van de Kennissessies en meer! Schrijf je direct in: